You can find out everything about your order via your -> View customer account
Simple registration for the technical inspection
QUALITY MADE IN GERMANY
DIRECT FROM THE MANUFACTURER
WORLD'S NR.1 TUNING ADAPTER
15 YEARS OF EXPERT KNOWLEDGE
FREEDOM: INSTALL WHAT YOU WANT

Injection nozzle Adapter RS4 S4 S6 Audi 2,7l Biturbo

€26.34*

% €30.99* (15% saved)
Available
Delivery by Tuesday, 30.04.2024 if you order within the next 19 Hours.
Product number: 175
Weight: 0.042 kg

1x Complete Adapter Kit (6 Adapters).For installation of injection nozzles from RS4 on S4 or S6 2.7 Biturbo. Necessary for increase of engine power and for installation of RS4 components. Very easy and quick installation.

Scope of delivery:

  • 6x Adapters for installation of injection nozzles
  • 6x seals for injectors
  • Material certificate

11 of 11 reviews

4.55 out of 5 stars


73%

9%

18%

0%

0%


Leave a review!

Share your experiences with other customers.


23 March 2023 11:54

Pfiffner M

TOP => schnelle Lieferung sehr gute Qualität!

24 March 2022 18:23

Anna L

Das Produkt war sehr gut beschrieben, passt perfekt und ich würde es jedem weiterempfehlen.

4 June 2020 08:52

Lubos K

Mit dem Produkt zufrieden, alles passen wie es sollte . Danke

23 April 2019 17:32

JENS A

Leider ist an den von mir gekauften einspritzdüsenadaptern keine nut für die halte klammern eingestochen, jetzt drückt mir der benzindruck die Adapter aus der einspritzleiste. Nicht gut

13 April 2019 00:24

Blerim D

Sehr gute produkt Danke

12 April 2019 07:05

Blerim D

Sehr gute produkt Danke

20 March 2019 22:29

Christian B

Sehr gute Passgenauigkeit. Einzig die Übergänge in den Sitzbereich der 0-Ringe könnte etwas weniger scharfkantig ausgeführt sein.

11 January 2019 08:36

Marcel R

Qualität des Produktes ist sehr gut, nur die Passform sollte nachgearbeitet werden. Die Originalen Halteklammern passen nicht auf die Adapter. Hier musste nachgefeilt werden.

5 August 2018 17:57

Helmut B

Super alles bestens

2 May 2018 19:57

Markus L

Musste die Fase wo man die Düse reinsteckt ein bisschen nachsenken, da ich ohne dem nachsenken 3 Dichtungen ruinierte weil es so schwer ging! Ansonsten gutes Produkt!

You can find out everything about your order via your -> View customer account